Parasole firmowe są stosowane obecnie w różnych celach – mogą być praktycznym gadżetem dla klientów lub kontrahentów, ale również mogą być one używane w trakcie eventów lub na zewnątrz obiektów gastronomicznych. Dlaczego warto zdecydować się na zakup parasoli z logo?
Parasole reklamowe z logo – dlaczego warto?
Za pomocą parasola można uzyskać ochronę przed palącym słońcem podczas upałów oraz przed padającym deszczem wtedy, gdy aura nie jest zbyt dobra. To powoduje, że są one bardzo praktyczne i mogą również świetnie sprawdzać się jako gadżety reklamowe.
Najczęściej parasole reklamowe z nadrukiem wybierane są przez te firmy, które chcą wypromować się w przestrzeni zewnętrznej, dlatego wybierają takie materiały, które przyciągają uwagę. W tej roli kapitalnie sprawdzają się parasole zewnętrzne, które mogą sprawdzić się w trakcie różnych wydarzeń jak pikniki, festiwale. Są one też często zamawiane przez firmy gastronomiczne, które dzięki nim mogą zaznaczyć swoją obecność w przestrzeni publicznej i przyciągać klientów.
Również parasole reklamowe z nadrukiem są oferowane jako gadżety do osobistej ochrony przed deszczem. Umieszczone na nich logo może wtedy skutecznie promować biznes.
Rodzaje parasolów firmowych z nadrukiem
Parasole reklamowe z nadrukiem dzielone są na dwie główne kategorie, czyli są to:
-
Parasole zewnętrzne – używane w trakcie eventów i przez firmy gastronomiczne, dostępne są w różnych wielkościach i kształtach jako okrągłe, kwadratowe. Są osadzane na wytrzymałych i trwałych podstawach, które zapobiegają ich przewracaniu się.
-
Parasole ręczne – takie parasole reklamowe z nadrukiem są przeznaczone do ochrony indywidualnej przed deszczem czy słońcem. Można kupić je też w różnych wariantach, na przykład z drewnianymi rączkami, jako parasole automatyczne.
Jak złożyć zamówienie na parasole z logo firmy?
Aby złożyć zamówienie na parasole reklamowe z nadrukiem, konieczne jest w pierwszej kolejności wybranie firmy, która będzie mogła zrealizować takie gadżety na zamówienie.
Parasole najczęściej są wykonywane przez firmy, które zajmują się produkcją gadżetów reklamowych. Oferują one wtedy różne rodzaje parasolów do wyboru, więc można dopasować je specjalnie do własnych potrzeb.
Do wykonania parasolów z nadrukiem konieczne jest przekazanie wykonawcy projektu graficznego. Najczęściej na tkaninach umieszczane jest wtedy logo. Należy wówczas uwzględnić kolor tkaniny, aby współgrał on z logo i dzięki temu skuteczniej promował biznes.
Gotowe parasole są przekazywane bezpośrednio do klienta, na przykład za pomocą firmy kurierskiej albo można odebrać je samodzielnie.