Home Kuchnia Pizza Margherita

Pizza Margherita

Pizza Margherita
1

<p style="text-align: justify;"><strong>Piekne cialo to dzis standard, do jakiego wszyscy dazymy. Zbedna tkanka tluszczowa nie tylko pogarsza nasz wyglad, ale rowniez nie sprzyja wysokiej samoocenie ani zdrowiu. Plaski brzuch natomiast to powod do dumy i dowod na to, ze potrafimy o siebie zadbac.</strong> <!–more–>W jego uzyskaniu z powodzeniem moze nam pomoc fitness, odpowiednio dobrane cwiczenia nie tylko spala tkanke tluszczowa, ale rowniez wyrzezbia miesnie.</p>

<h2 style="text-align: left;">Jak poprawnie cwiczyc brzuch?</h2>
<p style="text-align: justify;">1. Przede wszystkim, zeby trening byl efektywny, musimy rownomiernie cwiczyc wszystkie miesnie brzucha, zarowno gorne, dolne, jak i skosne. Jesli zbyt skupimy sie na jednej partii, mozemy uzyskac nieproporcjonalnosc. Trening powinien przebiegac w nastepujacych etapach:</p>

<ul style="text-align: justify;">
<li><em>Miesien prosty brzucha w czesci dolnej</em></li>
<li><em>Miesnie skosne</em></li>
<li><em>Miesien prosty brzucha w czesci gornej</em></li>
</ul>
<p style="text-align: justify;">2. Po wykonanym treningu miesni brzucha nalezy poswiecic chwile na trening miesni plecow, zeby uniknac ich bolu.</p>

<h2 style="text-align: left;">Najlepsze cwiczenia na brzuch</h2>
<p style="text-align: justify;">Wbrew przekonaniu brzuszki wcale nie sa idealnym cwiczeniem na miesnie brzucha, angazuja one raczej plecy, a nasz brzuch tylko zgina sie, nie przejmujac na siebie wystarczajacego wysilku. Zeby nasze cwiczenia byly naprawde efektywne, musimy zaangazowac do pracy przede wszystkim brzuch. Mozna to zrobic na kilka sposobow.</p>

<h2 style="text-align: left;">Aerobiczna szostka Weidera</h2>
<p style="text-align: justify;">A6W to bardzo popularny zestaw cwiczen na brzuch, ktory mobilizuje wszystkie miesnie brzucha, wyszczupla je, a takze pozwala nam je wzmocnic i zarysowac. Caly trening trwa 42 dni, poczawszy od pierwszego dnia, intensywnosc i czas treningu zostaja wydluzone na tyle, ze w ostatnim tygodniu cwiczymy juz okolo godziny dziennie. Aerobiczna szostka Weidera daje bardzo dobre efekty, ale wymaga systematycznosci oraz dokladnosci. Trening jest dosc obciazajacy, szczegolnie dla miesni plecow, dlatego tez osoby z delikatnym kregoslupem powinny wybrac mniej intensywny zestaw.</p>

<h2 style="text-align: left;">Nozyce i unoszenie nog</h2>
<p style="text-align: justify;">Poloz sie na podlodze i wyprostuj nogi. Staraj sie je powoli unosic lub wykonywac nozyce w powietrzu. Naprzemiennie unos prawa i lewa noge, a kiedy znajda sie one w powietrzu, wstrzymaj ruch na kilka sekund i napnij miesnie brzucha. Powtarzaj kilkanascie razy.</p>

<h2 style="text-align: left;">Poprzeczne sklony</h2>
<p style="text-align: justify;">Przyjmij pozycje wyjsciowa tak, jak w poprzednim cwiczeniu, splec dlonie na szyi i jednoczesnie unoszac gorna czesc plecow w kierunku nog zgietych pod katem 90 stopni, staraj sie dotknac lewym lokciem prawego kolana. Napnij miesnie na 3 do 5 sekund i zmien noge. Wykonaj kilkanascie powtorzen.</p>
<p style="text-align: justify;">Cwiczac 3 do 5 razy w tygodniu, juz po miesiacu zauwazysz pierwsze pozytywne efekty, brzuch bedzie bardziej jedrny, a miesnie zarysowane.</p>

Komentarz(1)

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Solve : *
30 × 28 =


freehbo freehealth freehealthy freeheat freehelmet freehome freehospital freehot freeice freeinformation