Home Motoryzacja MITSUBISHI MOTORS odsłoniła nowy ECLIPSE CROSS w cieniu całkowitego zaćmienia słońca

MITSUBISHI MOTORS odsłoniła nowy ECLIPSE CROSS w cieniu całkowitego zaćmienia słońca

MITSUBISHI MOTORS odsłoniła nowy ECLIPSE CROSS w cieniu całkowitego zaćmienia słońca
1

Mieszkańcy Ameryki Północnej mogli wczoraj na żywo uczestniczyć w tak niezwykłym wydarzeniu, jak całkowite zaćmienie Słońca. To niezapomniane zjawisko można było obserwować na całym obszarze USA po raz pierwszy od 99 lat. Dzięki koncernowi Mitsubishi Motors, który prowadził transmisję na żywo i był wyłącznym sponsorem programu „Wielkie Amerykańskie Zaćmienie” w kanale ABC News Amerykanie mieli okazję zobaczyć zaćmienie na tzw. „Ścieżce Zaćmienia” („Path of Totality”) na terenie Stanów Zjednoczonych. Nawiązując do faktu, że „Eclipse” po angielsku oznacza „zaćmienie” firma Mitsubishi Motors zaprezentowała przy tej okazji swój nowy model Eclipse Cross.

Mitsubishi Eclipse Cross zadebiutował w telewizyjnym programie „Good Morning America” emitowanym wczoraj na żywo na Time Square w Nowym Jorku. Mitsubishi Motors był też wyłącznym sponsorem programu „Wielkie Amerykańskie Zaćmienie” w kanale ABC News, pokazującym na żywo przebieg całkowitego zaćmienia Słońca w USA. Klip filmowy z nowym Eclipse Cross oraz 5 spotów promocyjnych zostało wyemitowanych w kulminacyjnym momencie, kiedy Księżyc w pełni zasłonił widok Słońca oraz przez cały przebieg zaćmienia.

Jako część akcji marketingowej skupionej wokół debiutu nowego Mitsubishi Eclipse Cross 2018, japoński koncern zaprosił do miasta Salem w stanie Oregon 10 influencerów z całego świata, aby podzielili się tym doświadczeniem z wierną publicznością.

Widzowie mogli po raz pierwszy obejrzeć produkcyjny egzemplarz modelu Eclipse Cross ponieważ Mitsubishi pokazało oba „zaćmienia” w tym samym czasie. Nagrania z całego wydarzenia zostaną wykorzystane w globalnej akcji marketingowej i będą wyświetlane podczas Los Angeles Auto Show, gdzie Mitsubishi Eclipse Gross będzie miał swoją premierę w Ameryce Północnej.

To była bezprecedensowa okazja pod względem marketingowym i nie mogliśmy jej nie wykorzystać” powiedziała Francine Harsini, dyrektor ds. Marketingu MMNA. „To wielki rok dla nas w Mitsubishi Motors i rozpoczęcie kampanii nowego Eclipse Cross, w tym samym czasie kiedy doszło do całkowitego zaćmienia Słońca było strzałem w dziesiątkę. To było nieziemskie wydarzenie”.

Nowe Mitsubishi Eclipse Cross trafi do sprzedaży w Ameryce Północnej na początku 2018 roku. W Europie, w tym w Polsce zadebiutuje w grudniu bieżącego roku.

Komentarz(1)

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Solve : *
27 − 19 =


freehbo freehealth freehealthy freeheat freehelmet freehome freehospital freehot freeice freeinformation