Home Technologia Kioski multimedialne – możliwości z przyszłości?

Kioski multimedialne – możliwości z przyszłości?

Kioski multimedialne – możliwości z przyszłości?
0

Rozwój technologii pozwala na coraz to nowsze zastosowania rozwiązań technologicznych.  Jednym z nich są kioski multimedialne. Bardzo powszechne i ułatwiające życie kioski interaktywne znalazły zastosowanie między innymi na lotniskach, bankach, miejscach użyteczności publicznej, czy w centrach handlowych.

Czym są kioski multimedialne / interaktywne?

Multimedialne terminale informacyjne w skrócie infokioski, totemy multimedialne, czy interaktywne stoły. To samoobsługowe nośniki informacji bądź również stoiska handlowe (np. automat umożliwiający zakup biletów PKP).

Zastosowanie i możliwości kiosków multimedialnych

Obecnie kioski multimedialne można spotkać w większości miejsc użyteczności publicznej, instytucji i firm. Ułatwiają komunikację, a także oszczędzają sporo czasu interesantom.

Gdzie i jakie kioski multimedialne można znaleźć?

  1. Urzędy skarbowe, ZUS, Poczta
    • służą do pobierania biletów i przekazywania podstawowych informacji dla interesantów.
  2. Galerie handlowe, kina, restauracje typu McDonalds
    • w restauracji umożliwiają złożenie szybkiego zamówienia bez konieczności korzystania z obsługi przy kasie.
    • w galerii handlowej służą za punkt informacyjny, gdzie klient łatwo może odnaleźć interesujący go sklep, czy sprawdzić swoje własne położenie. W galeriach handlowych znajdują się również tablety multimedialne i stoły, które służą rozrywce na przykład dla najmłodszych uczestników zakupów.
  3. Banki
    • to bardzo popularne rozwiązanie, które pozwala między innymi na zapoznanie się z ofertą bankową, bezpłatne korzystanie z internetu do celów związanych z bankowością (wykonywanie przelewów, transakcji).
  4. Lotniska, dworce
    • kioski multimedialne znajdują zastosowanie również, jako punkt sprzedaży biletów. Na lotniskach często też pełnią funkcję informacyjną.
  5. Firmy, węzły komunikacyjne, centra handlowe
    • infokioski służą również, jako interaktywna reklama produktów czy usług. Wykorzystywane są często do prezentacji możliwości firmy, świadczonych usług czy jej osiągnięć i projektów.

kioski multimedialne

Infokioski cena, to najczęściej wpisywana fraza w wyszukiwarki internetowe. Cena takich urządzeń zależna jest od ich wielkości, przeznaczenia i jakości systemu operacyjnego. Ceny kiosków multimedialnych zaczynają się już od ok. 2,5 tysiąca złotych za sztukę. Alternatywą dla zakupu infokiosków jest możliwość ich wynajęcia bezpośrednio od producenta, dystrybutora czy w punkcie sprzedaży.

Kioski interaktywne – zalety w siedmiu punktach

  1. Nowoczesna metoda prezentacji usług i towarów
  2. Bezawaryjność
  3. Bezpośrednia interakcja klienta z systemem
  4. Różnorodność w doborze treści, języków i wyglądu
  5. Prostota w obsłudze i użytkowaniu
  6. Wodoszczelność i odporność
  7. Implementacja Wi-Fi

Reasumując posiadanie kiosku interaktywnego, jest dobrą inwestycją, która znacznie ułatwia obsługę interesantów, pracę czy prezentację firmy. Takie rozwiązanie to technologiczne udogodnienie dla każdej ze stron.

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Solve : *
18 − 2 =


freehbo freehealth freehealthy freeheat freehelmet freehome freehospital freehot freeice freeinformation