• Główna
  • Lifestyle
  • Kuchnia
  • Sport
  • Zdrowie i Uroda
  • Podróże
  • Technologia
  • Moda i styl
  • Motoryzacja
X-MAG.pl
  • Główna
  • Lifestyle
  • Kuchnia
  • Sport
  • Zdrowie i Uroda
  • Podróże
  • Technologia
  • Moda i styl
  • Motoryzacja
No Result
View All Result
  • Główna
  • Lifestyle
  • Kuchnia
  • Sport
  • Zdrowie i Uroda
  • Podróże
  • Technologia
  • Moda i styl
  • Motoryzacja
No Result
View All Result
X-MAG.pl
No Result
View All Result
Home Podróże

Czy moda na sport będzie trwać w 2022 roku?

by
in Podróże
0
Czy moda na sport będzie trwać w 2022 roku?
190
SHARES
1.5k
VIEWS
Publikuj na FacebookuPodziel się na Twitter

Rok 2021 stworzył dla branży sportowej perspektywy na odrobienie strat finansowych poniesionych w 2020 roku. Musiała ona jednak odpowiednio dopasować się do nowej rzeczywistości, w której na początku zarówno pracownicy, jak i klienci „uciekli” do domów. Teraz ulega to zmianie – tylko 12,7% Polaków obawia się nasilenia epidemii w 2022 roku wynika z sondażu RMF FM i Gazety Prawnej. Z powodu mniejszych obaw, prognozy na przyszłość są coraz bardziej sprzyjające dla rynku dóbr sportowych, który urośnie w Europie do 30,74 mln USD w 2025 r. – wynika z raportu European Sporting Goods Market: Size, Trends & Forecasts (2021-2025 Edition). Z jakimi wyzwaniami więc branża sportowa będzie musiała zmierzyć się w 2022 roku?

Ciężka rozgrywka?

Początek ubiegłego roku przyniósł nowe otwarcie poprzez sukcesywne znoszenie obostrzeń wprowadzonych ze względu na pandemię. Klienci zaczęli wracać do korzystania z siłowni, basenów, klubów fitness oraz kontynuowali trend uprawiania sportu na świeżym powietrzu. Branża sportowa zaczęła powracać do formy przedpandemicznej.

Co więcej, Polacy w 2021 roku coraz bardziej zaczęli patrzeć na swoje zdrowie w sposób holistyczny. Oprócz wizyt u lekarza i zdrowego odżywiania na znaczeniu zyskało uprawianie aktywności fizycznej. W ostatnich latach obserwuje się coraz większe zaangażowanie Polaków w uprawianie sportu – według badania Ipsos „COVID 365+” aż 72 proc. Polaków potwierdziło, że zdrowie jest dziś dla nich największą wartością

Moda na sport to bardzo dobra wiadomość! Rosnąca świadomość społeczeństwa w zakresie sprawności fizycznej wspiera rynek produktów sportowych. W związku z tym jesteśmy optymistycznie nastawieni do najbliższych kilku miesięcy. Rok 2022 wygląda obiecująco. Patrząc na obecne tendencje sprzedażowe oraz badania rynku spodziewamy się dalszego wzrostu zainteresowania ofertą sportową w nowym roku – mówi Marek Kaczmarek, Prezes Zarządu, INTERSPORT Polska S.A.

Wyniki sprzedażowe firmy INTERSPORT Polska S.A. za III kw. roku obrotowego 2021/2022 wskazują, że pandemia nie zniechęciła Polaków w ubiegłym roku i najprawdopodobniej nie zniechęci w 2022 roku do uprawiania sportu. Łączne przychody netto spółki ze sprzedaży – w analizowanym okresie – wyniosły około 63,41 mln zł, co oznacza wzrost o 58,1% r/r.

Utrzymanie pozycji w 2022 roku

W 2022 roku dla branży sportowej oraz producentów produktów sportowych – w celu pozostania konkurencyjnym – istotne będzie stworzenie odpowiednich działań marketingowych, zapewnienie dostępności wielu produktów, szybkie zaspokajanie potrzeb konsumenta (odpowiednio przeszkolony dział obsługi klienta, działania eCommerce) oraz posiadanie szerokiej oferty dostępnej w sklepie online.

Co więcej, w bieżącym roku – w przeciwieństwie do niepełnego sezonu w 2021 roku – oczekiwania ludzi uwielbiających sporty zimowe zostaną najprawdopodobniej spełnione. To bardzo ważna informacja dla branży, która zawsze stara się wykorzystać ten czas w 100%.

W 2022 roku czekają nas również kolejne wyzwania. Jednym z nich jest dostosowanie się do ciągle zmieniających się preferencji klienta. Konsumenci, którzy wyszli z domów i odwiedzają nasze sklepy stacjonarne są bardziej świadomi swoich potrzeb i zdeterminowani na konkretny produkt. Zakupy przestały być rozrywką – wyjaśnia Marek Kaczmarek, Prezes Zarządu, INTERSPORT Polska S.A. Co więcej, w ubiegłym roku można było zaobserwować zmianę popularnych kategorii. Osoby uprawiające aktywność fizyczną głównie stawiały na dyscypliny, które można było uprawiać na świeżym powietrzu. Szczególnie możliwość uprawiania sportów zimowych w tym sezonie cieszy branżę. Przewidujemy, że będzie to też rok wzrostów, zwłaszcza w obszarze wsparcia zdrowia psychofizycznego – dodaje.

Popularność kamienia elewacyjnego

Najnowsze informacje

silnik chipowanie

Na czym polega chipowanie silnika?

agencja reklamy

Czym zajmuje się internetowa agencja reklamy?

antena satelitarna

Dlaczego anteny satelitarne są tak popularne?

serwis rekuperacji

Jak wybrać serwis rekuperacji?

spodnie jeansowe

Najmodniejsze spodnie damskie – czyli jakie?

kruszenie gruzu i betonu

Jak w praktyce wygląda kruszenie gruzu?

nadzor nad budowa

Kto odpowiada za nadzór BHP na budowie?

aparat przeciw chrapaniu

Jak działa aparat na chrapanie?

czesci do silnikow

Części do silników – czy warto inwestować w części zamienne?

domek w gorach

Domek 4-osobowy w Bieszczadach – kiedy warto go wynająć?

naprawa maszyn

Naprawa maszyn — jak znaleźć specjalistę?

sauna parowa

Piecyk do sauny parowej – jak wybrać odpowiedni?

mycie okien

Profesjonalne mycie okien – czy warto się na nie zdecydować?

Jak zorganizować komunię?

Jak zorganizować komunię?

grzyby suszone

Do czego wykorzystać grzyby suszone?

Reklama

  • Lifestyle
  • Zdrowie i Uroda
  • Kuchnia
  • Technologia
  • Moda i styl
  • Podróże
  • Sport
  • Motoryzacja
  • Mapa strony

© 2023 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

No Result
View All Result
  • Główna
  • Lifestyle
  • Kuchnia
  • Sport
  • Zdrowie i Uroda
  • Podróże
  • Technologia
  • Moda i styl
  • Motoryzacja

© 2023 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.