• Główna
  • Lifestyle
  • Kuchnia
  • Sport
  • Zdrowie i Uroda
  • Podróże
  • Technologia
  • Moda i styl
  • Motoryzacja
X-MAG.pl
  • Główna
  • Lifestyle
  • Kuchnia
  • Sport
  • Zdrowie i Uroda
  • Podróże
  • Technologia
  • Moda i styl
  • Motoryzacja
No Result
View All Result
  • Główna
  • Lifestyle
  • Kuchnia
  • Sport
  • Zdrowie i Uroda
  • Podróże
  • Technologia
  • Moda i styl
  • Motoryzacja
No Result
View All Result
X-MAG.pl
No Result
View All Result
Home Podróże

Czy moda na sport będzie trwać w 2022 roku?

by
in Podróże
0
Czy moda na sport będzie trwać w 2022 roku?
189
SHARES
1.5k
VIEWS
Publikuj na FacebookuPodziel się na Twitter

Rok 2021 stworzył dla branży sportowej perspektywy na odrobienie strat finansowych poniesionych w 2020 roku. Musiała ona jednak odpowiednio dopasować się do nowej rzeczywistości, w której na początku zarówno pracownicy, jak i klienci „uciekli” do domów. Teraz ulega to zmianie – tylko 12,7% Polaków obawia się nasilenia epidemii w 2022 roku wynika z sondażu RMF FM i Gazety Prawnej. Z powodu mniejszych obaw, prognozy na przyszłość są coraz bardziej sprzyjające dla rynku dóbr sportowych, który urośnie w Europie do 30,74 mln USD w 2025 r. – wynika z raportu European Sporting Goods Market: Size, Trends & Forecasts (2021-2025 Edition). Z jakimi wyzwaniami więc branża sportowa będzie musiała zmierzyć się w 2022 roku?

Ciężka rozgrywka?

Początek ubiegłego roku przyniósł nowe otwarcie poprzez sukcesywne znoszenie obostrzeń wprowadzonych ze względu na pandemię. Klienci zaczęli wracać do korzystania z siłowni, basenów, klubów fitness oraz kontynuowali trend uprawiania sportu na świeżym powietrzu. Branża sportowa zaczęła powracać do formy przedpandemicznej.

Co więcej, Polacy w 2021 roku coraz bardziej zaczęli patrzeć na swoje zdrowie w sposób holistyczny. Oprócz wizyt u lekarza i zdrowego odżywiania na znaczeniu zyskało uprawianie aktywności fizycznej. W ostatnich latach obserwuje się coraz większe zaangażowanie Polaków w uprawianie sportu – według badania Ipsos „COVID 365+” aż 72 proc. Polaków potwierdziło, że zdrowie jest dziś dla nich największą wartością

Moda na sport to bardzo dobra wiadomość! Rosnąca świadomość społeczeństwa w zakresie sprawności fizycznej wspiera rynek produktów sportowych. W związku z tym jesteśmy optymistycznie nastawieni do najbliższych kilku miesięcy. Rok 2022 wygląda obiecująco. Patrząc na obecne tendencje sprzedażowe oraz badania rynku spodziewamy się dalszego wzrostu zainteresowania ofertą sportową w nowym roku – mówi Marek Kaczmarek, Prezes Zarządu, INTERSPORT Polska S.A.

Wyniki sprzedażowe firmy INTERSPORT Polska S.A. za III kw. roku obrotowego 2021/2022 wskazują, że pandemia nie zniechęciła Polaków w ubiegłym roku i najprawdopodobniej nie zniechęci w 2022 roku do uprawiania sportu. Łączne przychody netto spółki ze sprzedaży – w analizowanym okresie – wyniosły około 63,41 mln zł, co oznacza wzrost o 58,1% r/r.

Utrzymanie pozycji w 2022 roku

W 2022 roku dla branży sportowej oraz producentów produktów sportowych – w celu pozostania konkurencyjnym – istotne będzie stworzenie odpowiednich działań marketingowych, zapewnienie dostępności wielu produktów, szybkie zaspokajanie potrzeb konsumenta (odpowiednio przeszkolony dział obsługi klienta, działania eCommerce) oraz posiadanie szerokiej oferty dostępnej w sklepie online.

Co więcej, w bieżącym roku – w przeciwieństwie do niepełnego sezonu w 2021 roku – oczekiwania ludzi uwielbiających sporty zimowe zostaną najprawdopodobniej spełnione. To bardzo ważna informacja dla branży, która zawsze stara się wykorzystać ten czas w 100%.

W 2022 roku czekają nas również kolejne wyzwania. Jednym z nich jest dostosowanie się do ciągle zmieniających się preferencji klienta. Konsumenci, którzy wyszli z domów i odwiedzają nasze sklepy stacjonarne są bardziej świadomi swoich potrzeb i zdeterminowani na konkretny produkt. Zakupy przestały być rozrywką – wyjaśnia Marek Kaczmarek, Prezes Zarządu, INTERSPORT Polska S.A. Co więcej, w ubiegłym roku można było zaobserwować zmianę popularnych kategorii. Osoby uprawiające aktywność fizyczną głównie stawiały na dyscypliny, które można było uprawiać na świeżym powietrzu. Szczególnie możliwość uprawiania sportów zimowych w tym sezonie cieszy branżę. Przewidujemy, że będzie to też rok wzrostów, zwłaszcza w obszarze wsparcia zdrowia psychofizycznego – dodaje.

Popularność kamienia elewacyjnego

Najnowsze informacje

Zezwolenie na prace dla cudzoziemca – sprawdź, jak je zdobyć

Zezwolenie na prace dla cudzoziemca – sprawdź, jak je zdobyć

ekologia

Jakie są produkty ekologiczne?

nauka jezyka

Jak szybko uczyć się angielskiego? Te metody Ci w tym pomogą!

lektor

Zamówienie nagrania lektorskiego – jak, gdzie i ile kosztuje?

gadzety firmowe

Chronią i promują – dlaczego warto wybrać parasole reklamowe z nadrukiem?

zastaw samochodu

Kredyt pod zastaw samochodu – wszystko co musisz wiedzieć

kostka brukowa

Bruk wokół domu – zastosowanie, rodzaje, kładzenie bruku

Sukienki na wesele w dużych rozmiarach – idealne fasony!

Sukienki na wesele w dużych rozmiarach – idealne fasony!

Markowa torebka na lata – co wybrać?

Markowa torebka na lata – co wybrać?

fotowoltaika

Jakie przewody stosuje się w instalacjach fotowoltaicznych?

Jakie łóżko do małego pokoju nastolatka? Oto kompaktowe i wygodne modele!

Jakie łóżko do małego pokoju nastolatka? Oto kompaktowe i wygodne modele!

lekarz psychiatra

Na czym polega terapia rodzinna? Kiedy warto z niej skorzystać?

moda damska

Listonoszka damska – jak znaleźć najlepszy model dla siebie?

Dobre biuro finansowe – czyli jakie?

Dobre biuro finansowe – czyli jakie?

falownik

Wyposażenie maszyn i urządzeń. Jaką rolę pełnią falowniki?

Reklama

  • Lifestyle
  • Zdrowie i Uroda
  • Kuchnia
  • Technologia
  • Moda i styl
  • Podróże
  • Sport
  • Motoryzacja
  • Mapa strony

© 2022 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

No Result
View All Result
  • Główna
  • Lifestyle
  • Kuchnia
  • Sport
  • Zdrowie i Uroda
  • Podróże
  • Technologia
  • Moda i styl
  • Motoryzacja

© 2022 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.